Subject Re: Dbase IV
From Bernard Mouille <bernard.mouille@free.fr>
Date Mon, 01 Aug 2022 14:10:04 -0400
Newsgroups dbase.getting-started

[FR]
Bonsoir Cédric,
Avec VisualDb 5.7 tu peux créer, ouvrir lire et écrire des fichiers Excel.
Si tu peux nous envoyer le fichier à transformer avec des exemples de données non confidentielles je peux te faire un exemple.
Si tu envoie un fichier Excel avec les mises en formes que tu désires je pourrais les mettre dans l'exemple.
A plus,
Bernard.

[EN]
Hello Cedric,
With VisualDb 5.7 you can create, open, read and write Excel files.
If you can send us the file to be transformed with examples of non-confidential data, I can make an example for you.
If you send an Excel file with the formatting you want I could put them in the example.
See you,
Bernard.